© copyright s.v.Tivoli
2014-15

(Wedstrijd)verslag - 2

29 september 2014

Tivoli 3 - Nieuw Woensel 4 (4-2)

Door onze redacteur Pascal Janssen Ook de 2e wedstrijd van dit seizoen hebben we de volle winst behaald. Thuis speelden we vooral de eerste helft goed tegen een erg jong team. Nadat we via een kopgoal uit een corner achter kwamen te staan, draaiden we de wedstrijd snel om. Ik kan nu een heel relaas beginnen over dat 1ste geweldige doelpunt maar ik zal jullie mijn egocentrische verhaal besparen. Jorn kopte een corner in de voeten van Pasje, die nam aan en schoot uit de draai raak. Hans zette even later goed druk op de keeper en tikte de bal knap langs de goalie. Natuurlijk kon onze topscorer niet achterblijven. Rooie Stijn, de magiër uit Gestel, gaf een goeie bal op Marc, die ging alleen op de keeper af en scoorde beheerst. Even later besliste Dion de wedstrijd op aangeven van Marc. Nog voor rust viel de laatste goal van deze pot. Uit een frommelbal na een corner werd de bal van dichtbij achter de uitstekend keepende en nog beter coachende Yuri getrapt. Na de thee lieten wij ons wat terugzakken. Nieuw Woensel creëerde weinig en wij waren nog een paar keer gevaarlijke via counters. De vooruitziende blik was voor deze wedstrijd van Tommy want hij zei voor het eerste fluitsignaal: goalenmaker tegen mij...